O le a le 9BB solar panels

I maketi talu ai nei, ua e faʻalogo ai i tagata o talanoa e uiga ile 5BB, 9BB, M6 type 166mm solar cells, ma le afa tipiina solar panels. Atonu e te le mautonu i nei faaupuga uma, o a ia? O le a le mea latou te tutu ai mo? O a eseesega i le va oi latou? I lenei tusitusiga, o le a tatou faʻamatalaina puʻupuʻu uma manatu na taʻua i luga.

O a 5BB ma 9BB?

5BB o lona uiga o pasi pasi e 5, o silvery bar ia o loʻo faʻamauina i luma o le la sela. O pasi pasi ua mamanuina o ni taʻavale e aoina le eletise. O le numera ma le lautele o pasi pasi e tele lava ina faʻamoemoe i le tele o le sela ma fuafua lelei. Tuuina atu tulaga sili ona lelei ma le talitonuga masani, o le faateleina o pasi pasi, o le faateleina o le lelei. Peitaʻi, i mea moni e faʻaaogaina, e faigata ona maua se mea sili ona lelei e faʻapaleni ai le lautele o le pasi ma faʻaititia ai le paolo o le la. Faʻatusatusa ma 5BB sela o loʻo i ai le tele masani 156.75mm poʻo 158.75mm, 9BB sela faʻateleina i uma pa numera ma le tele o le sela o le 166mm i le tele o tulaga, e le gata i lea, 9BB faʻaaogaina lapisi faʻasologa fasimea e faʻaitiitia ai le paolo. Faatasi ai ma nei metotia fou uma ua faaleleia, 166mm 9BB la sela matua faateleina le galuega faatino galuega faatino.

O le a le afa tipi sela sela la?

Afai tatou te tipiina le atoa lapoʻa la sela i le afa e ala i le leisa dicing masini, uʻamea uma afa sela i manoa faasologa ma tutusa laina lua, mulimuli ane encapsulate latou o se tasi la vaega. Tumau tutusa ma le paoa, o le sela atoa o le amataga ampere e vaevaeina i le lua, eletise tetee e tutusa, ma le toʻilalo i totonu ua faʻaititia i le 1/4. O nei mea uma e fesoasoani i le faʻaleleia atili o galuega uma.

what is 9BB solar panels

O a ni mea lelei o le 166mm 9BB ma le afa sela sela la?
1: Half cell tekonolosi faʻaleleia le malosiʻaga o solar panels i le lata i le 5-10w.
2: Faʻatasi ai ma le faʻaleleia atili o le faʻatinoina o galuega, o le vaega na faʻaititia ai na faʻaititia e le 3%, ma le tau o le tau na faʻaititia e 6%.
3: Half cell technique e faʻaititia ai le ono afaina o sela 'ma le faʻaleagaina o pasi, o lea e faʻateleina ai le mautu ma le faʻatuatuaina o le la.


Taimi Post: Setema-07-2020