Ua faʻatulagaina e sela fou o le la se faʻamaumauga fou, e 18.07% na liua ai

O le tekonolosi fou a le OPV (Organic Solar Cell) na tuʻufaʻatasia e le 'au a Mr Liu Feng mai le Shanghai Jiaotong University ma le Beijing University of Aeronautics and Astronautics ua faʻafouina i le 18.2% ma le liua lelei i le 18.07%, faʻatuina ai se fou faʻamaumauga.
https://www.amsosolar.com/

 

 

 

 

 

 

 

O sela sela mai le la o sela ia o lona vaega autu o loʻo aofia ai ma mea toto. Faʻaaoga tele mea totoina ma photosensitive meatotino pei semiconductor mea, ma fausia volitiga e fausia ai nei e le photovoltaic aafiaga, ia ausia le aafiaga o le la malosiaga gaosiga.

I le taimi nei, o sela o le la ua tatou vaʻaia e tele lava i le silicon-based solar cells, e fai lava si eseʻesega mai sela o sela o le la, ae o le talaʻaga o mea e lua e toeititi tutusa. O le muamua silikone faʻavae la sela na gaosia i le 1954. O le muamua la sela sela na fanau mai i le 1958. Peitai, o le iʻuga o le lua e faʻafeagai. O sela ole la ole faʻavae ole silikone o loʻo avea nei ma sela autu o le la, ae o sela ole la e masani ona taʻua, ona o le maualalo o le liua.
solar power panel
 

 

 

 

 

 

 

O le mea e lelei ai, faʻafetai i le televave atinae o Saina's photovoltaic alamanuia, i le faʻaopopo i pisinisi, o loʻo iai foʻi le tele o faʻasaienisi suʻesuʻega faʻalauteleina sela la mai eseese auala faʻatekonolosi, ina ia ua fausia sela sela la mautinoa nisi atinaʻe, ma ua ausia lenei faʻamaumauga-malepe faʻatinoina . Peitaʻi, pe a faʻatusatusa i le faʻatinoina o sela ole la ole faʻavae ole silikone, e manaʻomia pea le alualu i luma ole sela ole la e fai.


Taimi Post: Ian-21-2021